Wednesday, October 3, 2018

BBM3410/18 : Keluarga Bahagiaku

Keluarga terjalin daripada ikatan kasih sayang yang suci dan anak-anak adalah amanah dari Tuhan. Setiap insan yang telah berkahwin inginkan keluarga yang bahagia begitu juga dengan saya.. Alhamdulillah saya dapat hidup dalam keluarga yang hidup dalam serba sederhana dan saling melengkapi antara satu sama lain.

Ayah saya bernama Mohd Lazim bin Hashim, seorang yang rajin dan suka buat lawak. Beliau sering menjadi penghibur dalam rumah kami. Mama saya pula bernama Ainun Nor Binti Jantan, seorang yang tegas dan aktif dalam melakukan tugas-tugasnya.

Saya mempunyai 4 orang adik beradik, 3 perempuan dan seorang lelaki. Kakak sulung saya bernama Nur Aliyah binti Mohd Lazim, telah berkahwin dan dikurniakan dua orang puteri. Kakak saya yang ke-2 bernama Nur Amalina binti Mohd Lazim yang lebih mesra dipanggil Nina. Saya merupakan anak yang ke-3. Manakala adik lelaki bongsu saya bernama Muhammad Nur Ahmad yang sedang menuntut di UiTM Shah Alam.

Kami sekeluarga tinggal di Seremban, Negeri Sembilan. Diharapkan keluarga kami kekal bahagia hingga akhir nyawa... Aminnn...

No comments:

Post a Comment