Wednesday, October 3, 2018

BBM3410/18 : Minggu hilang markah

Assalamualaikum... hai semua... minggu ni pada hari Isnin, tiada kelas, jadi Prof. Dr. N ada beri tugasan melalui Putra Blast di mana kami perlu merujuk Bab 1 dalam buku BOOM with Social Media tulisan Noraien Mansor dan Normaliza Abd. Rahim. Memang gembira ketika tiada kelas tetapi tugasan yang diberikan perlu dihantar hanya pada pukul 2.00 petang hingga 3.00 petang. Waktu tugasan tersebut perlu dihantar adalah waktu saya bekerja dimana saya bekerja pada pukul 1.30 petang hingga 5.30 petang. Masa bekerja itu saya telah ambil sedikit untuk membuat tugasan tersebut.

Saya telah berusaha untuk menghantar tepat pada masanya. dimana email yang saya hantar itu adalah pada pukul 2.41pm. Tetapi malangnya.... Prof Dr. N tidak menerima email tugasan yang telah saya hantar. Sedih sangat-sangan. 10 markah hilang. Tetapi persoalanya... kenapa Prof Dr. N tidak terima email saya.... saya cuba sedaya upaya saya untuk siapkan tetapi tidak diterima...

No comments:

Post a Comment